~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Weeks-33

Ok sudah masuk minggu ke-33. So ada lagi 7 minggulah gamaknye yeee... Huhuhu.. progress Cek Baby di dalam perut, alhamdulillahh sihat dan ligat bergerak. Walau pun kekadang terasa sakit tapi aku suka kerana itu menunjukkan Cek Baby sihat walafiat, Alhamdulillahhh...

Kepala Cek Baby pun dah berada di  bawah, masa check-up kat klinik desa senin lepas nurse cek and cakap kepala baby dah berada di bawah. Terasa kadang-kadang kepala Cek Baby menekan, bila keadaan tu berlaku memang terasa ngiluuuu. 

Ulu hati aku pulak selalu terasa penuh dan terasa macam ada benda menolak ke atas. Ooo yang ni macam sengsara sikit, sikit jela. Pasal bila berlakunya macam ni, aku macam kene gastrik plus nafas aku jadi pendek buatkan aku sangat tak selesa.

Tidur... mmmm permulaan nak tidur tu memang agak payah sikit pasal nak mencari posisi yang selesa. Kiri tak kene kanan tak kene telentang lagi tak kene, meniarap pulak??? ha ha boleh ke dengan perut dah besar gini. Memang tak lah kan....Hihihihi

Bila dah tertidur tu kebiasaannya aku akan terjaga pada pukul 2 3 pagi. Terjaga jelaa takdelah lepas tu tak boleh tidur, bangun pegi ke toilet melepaskan hajat lepas tu sambung tidur balik. Hahahaha.. Alhamdulillahhh 

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.